به دلیل عدم کیفیت سرویس؛
فروش اینترنت ADSL در استان بوشهر متوقف شد

یه گفته وی، مشترکان درصورت مشاهده تخلف در ارائه سرویس اینترنت پرسرعت، می*توانند از طریق سامانه پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ و پایگاه اینترنتی www.۱۹۵.ir شکایات خود را ثبت کنند تا از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بررسی و پیگیری لازم انجام شود.
سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از توقف فروش اینترنت در ۶ استان خبر داد و کیفیت سرویس ارائه شده به مشترکان را از شاخص*های تعیین شده، پائین*تر اعلام کرد.

به گزارش سوک، غلامرضا داداش*زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: در حال حاضر در ۶ استان کرمان، فارس، ایلام، بوشهر، هرمزگان و کردستان توقف فروش اینترنت، اعمال شده که مربوط به تمامی ارائه دهنده های اینترنت ADSL است.

وی تصریح کرد: در مواردی که کیفیت سرویس ارائه شده به مشترکان از شاخص*های تعیین شده پائین*تر باشد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مورد توقف فروش سرویس اپراتور تا زمان ارتقای پهنای باند اقدام می*کند که در این راستا در مواقع اعمال توقف فروش یا مواردی که لازمه ارائه سرویس، انجام توسعه زیربنائی بخش ICT است، سرویس*های دسترسی به باند پهن شامل Wimax، Wi-Fi، ۳G و ۴G به عنوان سرویس*های جایگزین قابل استفاده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: با توجه به بسترهای ارتباطی موجود، توسعه آنها و تنوع پروانه*های صادر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، در حال حاضر، دسترسی به سرویس اینترنت پرسرعت، بدون محدودیت در واگذاری برای متقاضیان فراهم شده است.

داداش*زاده با اشاره به اینکه ظرفیت اپراتورهای فعلی ارائه*دهنده سرویس اینترنت باند پهن، بسیار بالاتر از تعداد مشترکان آنها است، افزود: در استان تهران، شرکتهای خدمات انتقال داده*ها (PAP) و شرکت مخابرات ایران، دو میلیون و ۱۷۰ هزار و ۵۷۱ پورت پرسرعت سیمی نصب کرده*اند، در حالیکه تنها یک میلیون و ۶۸۶ هزار نفر متقاضی دریافت سرویس بوده و سرویس مورد نظر خود را دریافت کرده*اند.

یه گفته وی، مشترکان درصورت مشاهده تخلف در ارائه سرویس اینترنت پرسرعت، می*توانند از طریق سامانه پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ و پایگاه اینترنتی www.۱۹۵.ir شکایات خود را ثبت کنند تا از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بررسی و پیگیری لازم انجام شود.مهر

منبع :سوک